profesor uczelni w jednostce Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej
|
dr hab.
Małgorzata Lisowska-Magdziarz
prof. UJ
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
23/24Z - Reklama we współczesnym społeczeństwie WZID-Z-RWS.w
23/24Z - Seminarium dyplomowe dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej WZID-S-SEM-1.MLM
23/24Z - Semiotyka i teoria języka WZID-D-STJ.w
23/24Z - Semiotyka i teoria języka WZID-Z-STJ.w
23/24L - Historia reklamy WZID-D-HR/mon.w
23/24L - Historia reklamy WZID-Z-HR.w
23/24L - Seminarium dyplomowe dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej WZID-S-SEM-2.MLM
23/24L - Semiotics of Advertising WZ-ER.013
23/24L - Semiotyka mediów i komunikacji wielomodalnej WZID-S-SMKW.w
24/25Z - Reklama we współczesnym społeczeństwie WZID-Z-RWS.w
24/25Z - Seminarium dyplomowe dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej WZID-S-SEM-1.MLM
24/25Z - Semiotyka i teoria języka WZID-D-STJ.w
24/25Z - Semiotyka i teoria języka WZID-Z-STJ.w
24/25L - Historia reklamy WZID-D-HR/mon.w
24/25L - Historia reklamy WZID-Z-HR.w
24/25L - Seminarium dyplomowe dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej WZID-S-SEM-2.MLM
24/25L - Semiotyka mediów i komunikacji wielomodalnej WZID-S-SMKW(II).w
24/25L - Semiotyka mediów i komunikacji wielomodalnej WZID-S-SMKW.w
Prowadzone przedmioty
23/24Z - Seminarium dyplomowe dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej WZID-S-SEM-1.MLM:
Seminarium (grupa 1)
23/24L - Media, reklama i konsumpcja we współczesnych teoriach kultury WZID-D-KK/13:
Wykład (grupa 1)
23/24L - Media, reklama i konsumpcja we współczesnych teoriach kultury WZID-Z-KK/1:
Wykład (grupa 1)
23/24L - Seminarium dyplomowe dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej WZID-S-SEM-2.MLM:
Seminarium (grupa 1)
23/24L - Seminarium dyplomowe- dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz, prof. UJ WZID-D-SD-14l:
Seminarium (grupa 1)
24/25Z - Seminarium dyplomowe dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej WZID-S-SEM-1.MLM:
Seminarium (grupa 1)
24/25L - Media, reklama i konsumpcja we współczesnych teoriach kultury WZID-D-MRK.w:
Wykład (grupa 1)
24/25L - Media, reklama i konsumpcja we współczesnych teoriach kultury WZID-Z-MRK.w:
Wykład (grupa 1)