![]() |
adiunkt w jednostce Instytut Kultury
|

dr
Marcin Laberschek
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
20/21Z - Marketing kultury WZ.IK-4.0-B.46s
20/21Z - Marketing w organizacji WZ.IK-4.0-B.51IIn
20/21Z - Marketing w organizacji WZ.IK-4.0-B.51IIs
20/21Z - Metodologia badań w kulturze WZ.IK-36-PDZK
20/21Z - Seminarium licencjackie dr Marcin Laberschek WZ.IK-4.0-sem7.20/21
20/21Z - Socjotechnika reklamy I WZ.IK-4.0-C.29IInR
20/21Z - Socjotechnika reklamy I WZ.IK-4.0-C.29IIsR
20/21Z - Współczesne trendy w zarządzaniu (Marketing symboliczny) WZ.IK-4.0-Wy.84IIs
20/21L - Seminarium dyplomowe dr Marcin Laberschek WZ.IK-16-PDZK-ML
20/21L - Seminarium licencjackie dr Marcin Laberschek WZ.IK-4.0-sem7.20/21
20/21L - Seminarium magisterskie I nst WZ.IK-4.0-1n.ZKM.ILa
20/21 - Seminarium magisterskie II nst WZ.IK-4.0-1n.ZKM.Lab
Prowadzone przedmioty
20/21 - Seminarium doktoranckie - Nauki o zarządzaniu i jakości SDS/zarządz/semdok:
Seminarium (grupa 8)
20/21 - Seminarium magisterskie II nst WZ.IK-4.0-1n.ZKM.Lab:
Seminarium (grupa 1), Seminarium (grupa 2)
20/21Z - Współczesne trendy w zarządzaniu (Marketing symboliczny) WZ.IK-4.0-Wy.84IIs:
Laboratorium (grupa 1)
20/21Z - Seminarium licencjackie dr Marcin Laberschek WZ.IK-4.0-sem7.20/21:
Seminarium (grupa 1), Seminarium (grupa 2)