Uniwersytet Jagielloński w Krakowie - Punkt LogowaniaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
programy studiów - pomoc

Informatyka gier komputerowych, stacjonarne drugiego stopnia
Pierwszy rok, informatyka gier komputerowych

Informacje o etapie studiów

  Program studiów: Informatyka gier komputerowych, stacjonarne drugiego stopnia (WFAI-0215-2SO)
  Etap: Pierwszy rok, informatyka gier komputerowych (ING-1)
  Poprzednie etapy: (brak)
  Następne etapy: Drugi rok, informatyka gier komputerowych
Kierunki: informatyka gier komputerowych
Certyfikaty: (brak danych)
Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

Przedmioty obowiązkowe

Przedmiot Okres 20/21Z 20/21L Wymagany do warunku
Analiza i modelowanie systemów informatycznych WFAIS.IF-N001 19/20 - 19/20L TAK
Animacja 2D WFAIS.IF-XG314.0 20/21Z - ... TAK
Animacja 3D WFAIS.IF-XG315.0 20/21Z - ... TAK
Fotografia i jej obróbka cyfrowa WFAIS.IF-XG302.0 20/21Z - ... TAK
Geometria 3D dla projektantów gier wideo WFAIS.IF-F206.0 20/21Z - ... TAK
Geometria 3D dla projektantów gier wideo WFAIS.IF-N007 19/20 - 19/20L TAK
Grafika konceptowa WFAIS.IF-XG301.0 20/21Z - ... TAK
Gry poważne WFAIS.IF-F204.0 20/21Z - ... TAK
Interakcja człowiek-komputer WFAIS.IF-XG320.0 20/21Z - ... TAK
Modelowanie 3D - postacie WFAIS.IF-XG304.0 20/21Z - ... TAK
Modelowanie 3D – otoczenie WFAIS.IF-XG312.0 20/21Z - ... TAK
Polskie i międzynarodowe prawo autorskie WFAIS.IF-F205.0 20/21Z - ... TAK
Polskie i międzynarodowe prawo autorskie WFAIS.IF-N004 19/20 - 19/20L TAK
Pracownia języków skryptowych (PG) WFAIS.IF-PG013 19/20 - 19/20L TAK
Pracownia języków skryptowych w grach wideo WFAIS.IF-XG309.0 20/21Z - ... TAK
Pracownia robotyki WFAIS.IF-XG321.0 20/21Z - ... TAK
Prezentowanie informacji i tworzenie dokumentacji WFAIS.IF-F202.0 20/21Z - ... TAK
Programowanie gier w C++ WFAIS.IF-F208.0 20/21Z - ... TAK
Programowanie gier w C++ WFAIS.IF-PG002 19/20 - 19/20L TAK
Programowanie grafiki 3D WFAIS.IF-F201.0 20/21Z - ... TAK
Programowanie procesorów graficznych I WFAIS.IF-MA008 19/20 - 19/20L TAK
Programowanie symulacji fizyki w czasie rzeczywistym WFAIS.IF-N003 19/20 - 19/20L TAK
Programowanie symulacji fizyki w rzeczywistym czasie WFAIS.IF-F207.0 20/21Z - ... TAK
Programowanie urządzeń mobilnych - Apple iOS WFAIS.IF-XG308.0 20/21Z - ... TAK
Projektowanie interfejsów użytkownika WFAIS.IF-XG317.0 20/21Z - ... TAK
Projektowanie mechaniki gier wideo WFAIS.IF-XG319.0 20/21Z - ... TAK
Projektowanie poziomów WFAIS.IF-XG307.0 20/21Z - ... TAK
Seminarium specjalistyczne WFAIS.IF-F209.0 20/21Z - ... TAK
Seminarium specjalistyczne (inf- II st. MA, PG) WFAIS.IF-N005 19/20 - 19/20L TAK
Seminarium specjalistyczne I (inf.-II st. MA, PG) WFAIS.IF-N005.1 19/20 - 19/20L TAK
Silnik fizyki 3D WFAIS.IF-XG305.0 20/21Z - ... TAK
Technologia motion capture WFAIS.IF-XG316.0 20/21Z - ... TAK
Tworzenie scenariuszy WFAIS.IF-XG306.0 20/21Z - ... TAK
Tworzenie, obróbka i eksport tekstur WFAIS.IF-XG303.0 20/21Z - ... TAK
Wprowadzenie do game studies WFAIS.IF-F210.0 20/21Z - ... TAK
Wprowadzenie do tworzenia gier wideo WFAIS.IF-F203.0 20/21Z - ... TAK
Wstęp do modelowania 3D WFAIS.IF-XG313.0 20/21Z - ... TAK
Zarządzanie projektami WFAIS.IF-DF202.0 20/21Z - ... TAK
Zarządzanie projektami WFAIS.IF-N111 19/20 - 19/20L TAK
Zasady tworzenia scenorysów WFAIS.IF-XG311.0 20/21Z - ... TAK
Zespołowe warsztaty tworzenia gier wideo I WFAIS.IF-PG004.1 19/20 - 19/20L TAK

Wymagania punktowe

Dla tego etapu nigdy nie definiowano wymagań punktowych