Informatyka stosowana (produkcja gier wideo), stacjonarne II stopnia Pierwszy rok, produkcja gier wideo
Informacje o etapie studiów
Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:
Przedmioty obowiązkowe
Przedmiot |
Okres |
Wymagany do warunku |
---|---|---|
Analiza i modelowanie systemów informatycznych WFAIS.IF-N001 | 12/13Z - ... | TAK |
Geometria 3D dla projektantów gier wideo WFAIS.IF-N007 | 12/13Z - ... | TAK |
Polskie i międzynarodowe prawo autorskie WFAIS.IF-N004 | 12/13Z - ... | TAK |
Pracownia języków skryptowych (PG) WFAIS.IF-PG013 | 12/13Z - ... | TAK |
Programowanie gier w C++ WFAIS.IF-PG002 | 12/13Z - ... | TAK |
Programowanie procesorów graficznych I WFAIS.IF-MA008 | 12/13Z - ... | TAK |
Programowanie symulacji fizyki w czasie rzeczywistym WFAIS.IF-N003 | 12/13Z - ... | TAK |
Seminarium specjalistyczne (inf- II st. MA, PG) WFAIS.IF-N005 | 12/13Z - ... | TAK |
Seminarium specjalistyczne I (inf.-II st. MA, PG) WFAIS.IF-N005.1 | 12/13Z - ... | TAK |
Zarządzanie projektami WFAIS.IF-N111 | 12/13Z - ... | TAK |
Zespołowe warsztaty tworzenia gier wideo I WFAIS.IF-PG004.1 | 12/13Z - ... | TAK |