Uniwersytet Jagielloński w Krakowie - Punkt LogowaniaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
programy studiów - pomoc

Zarządzanie mediami i reklamą, niestacjonarne drugiego stopnia

Informacje o programie studiów

  Kod: WZKS-0200-2NO
  Nazwa: Zarządzanie mediami i reklamą, niestacjonarne drugiego stopnia
  Tryb studiów: niestacjonarne
  Rodzaj studiów: drugiego stopnia
  Czas trwania: 2 lata
Kierunki: zarządzanie mediami i reklamą
Kierunki do
wyboru:
(brak)
Jednostki: Instytut Kultury (od 19/20) [ inne programy w tej jednostce ]
Obsługa: Iwona Marczyk
Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

Główny tok nauczania

Nie zdefiniowano standardowych toków nauczania

Pozostałe toki nauczania

Pierwszy rok, zarządzanie mediami i reklamą
Drugi rok, zarządzanie mediami i reklamą
Pierwszy rok, zarządzanie mediami i reklamą, moduł zarządzanie mediami
Drugi rok, zarządzanie mediami i reklamą, moduł zarządzanie mediami
Pierwszy rok, zarządzanie mediami i reklamą, moduł zarządzanie reklamą
Drugi rok, zarządzanie mediami i reklamą, moduł zarządzanie reklamą

Dodatkowe informacje

Możliwe do uzyskania certyfikaty: Magisterium na zarządzaniu mediami i reklamą
Uprawnienia zawodowe: (brak danych)
Dalsze studia:

kształcenie w szkole doktorskiej, studia podyplomowe