Język angielski II - B2+
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ.ISA-ZMO4-212.3/6a |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Język angielski II - B2+ |
Jednostka: | Instytut Sztuk Audiowizualnych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
5.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/2024" (w trakcie)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-06-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N LEK
|
Typ zajęć: |
Lektorat, 36 godzin, 15 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Maciej Wzorek | |
Prowadzący grup: | Maciej Wzorek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Przedmiot - Egzamin | |
Cele kształcenia: | rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych języku obcym w sferze prywatnej, publicznej i zawodowej poszerzanie zasobu leksykalnego i znajomości konstrukcji gramatycznych rozwinięcie kompetencji interkulturowych poszerzenie wiedzy o krajach anglojęzycznych rozwój strategii uczenia się i samokształcenia |
|
Efekty kształcenia: | SŁUCHANIE Potrafię zrozumieć główne wątki zawarte w jasnej i sformułowanej w standardowej odmianie języka wypowiedzi, dotyczącej znajomych mi tematów, pod warunkiem że ta informacja przekazywana jest wolno i wyraźnie i jeśli zachodzi taka potrzeba, wypowiedź jest powtórzona lub przeformułowana. Rozumiem codzienne rozmowy, lecz czasami proszę o wyjaśnienie szczegółowych informacji. Rozumiem główne wątki dyskusji na znajome mi tematy. Rozumiem główne wątki programów w mediach ( radio, telewizja), pod warunkiem że tempo przekazu jest stosunkowo wolne, a sam przekaz odbywa się w standardowej formie języka. CZYTANIE Rozumiem główne wątki nieskomplikowanych, opisowych tekstów pozostających w zakresie osobistych lub zawodowych zainteresowań. Potrafię rozmawiać na zawarte w nich tematy po przeczytaniu owych tekstów. Potrafię znaleźć potrzebną mi informację w broszurach, ulotkach i krótkich tekstach dotyczących moich zainteresowań. Rozumiem główne wątki krótkich artykułów prasowych opisujących bieżące lub znane mi tematy. Rozumiem nieskomplikowane instrukcje np.: jak ugotować potrawę, zagrać w grę lub używać urządzenie. Rozumiem uproszczone wersje powieści lub opowiadań, chociaż sprawia mi to czasami trudność i często używam słownika. Rozumiem listy, maile opisujące wydarzenia i uczucia w sposób wystarczający aby na nie odpisać. MÓWIENIE Interakcja Potrafię inicjować, prowadzić i zakończyć nieskomplikowaną rozmowę na znajomymi tematy lub tematy pozostające w sferze osobistych zainteresowań. Potrafię reagować i wyrażać uczucia takie jak zdziwienie, radość, smutek, zainteresowanie lub jego brak. Potrafię wyrażać lub prosić o opinię w nieformalnych dyskusjach z przyjaciółmi. Potrafię pytać o/ przekazywać nieskomplikowany przebieg wydarzeń. Potrafię prosić o/wykorzystać szczegółowe wskazówki dotyczące dotarcia do miejsc. Produkcja Potrafię przekazywać opisy na znajome mi tematy, pozostające w sferze moich zainteresowań. Potrafię w sposób szczegółowy mówić o moich doświadczeniach, uczuciach i reakcjach. Potrafię krótko wyjaśnić i uzasadnić swoją opinię. Potrafię w wypowiedzi odwołać się do przeczytanego wcześniej tekstu.PISANIE Potrafię pisać proste teksty dotyczące doświadczeń lub wydarzeń, w których opisuję uczucia i reakcje. Potrafię napisać maile lub SMSy do przyjaciół lub znajomych, dotyczące bieżących wydarzeń, w których przekazuję lub proszę o informację. Potrafię napisać krótkie formalne i nieformalne listy, w których proszę lub przekazuję nieskomplikowaną informację. |
|
Wymagania wstępne: | Osiągnięcie poziomu biegłości językowej A2 wg. ESOKJ |
|
Forma i warunki zaliczenia: | Uczestnictwo w zajęciach ( minimum 60 % zajęć) Wykonanie zleconych zadań zaliczeniowych Zaliczenie testów semestralnych ( minimum 60%) Przedstawienie prezentacji egzaminacyjnej |
|
Metody sprawdzania i kryteria oceny efektów kształcenia uzyskanych przez studentów: | Test językowy Indywidualna prezentcja studenta Pisemne prace zaliczeniowe |
|
Metody dydaktyczne - słownik: | Metody eksponujące - ekspozycja |
|
Metody dydaktyczne: | ekspozycja film objaśnienie, wyjaśnienie prezentacja multimedialna ćwiczenia produkcyjne dyskusja dydaktyczna gry dydaktyczne |
|
Wymiar, zasady i forma odbywania praktyk: | Nie dotyczy |
|
Literatura: |
Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden English File Intermediate 3rd edition SB Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden English File Intermediate 3rd editionWB Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden English File Intermediate 3rd edition TB |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-06-15 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N LEK
|
Typ zajęć: |
Lektorat, 36 godzin, 15 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Maciej Wzorek | |
Prowadzący grup: | Maciej Wzorek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Przedmiot - Egzamin | |
Cele kształcenia: | rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych języku obcym w sferze prywatnej, publicznej i zawodowej poszerzanie zasobu leksykalnego i znajomości konstrukcji gramatycznych rozwinięcie kompetencji interkulturowych poszerzenie wiedzy o krajach anglojęzycznych rozwój strategii uczenia się i samokształcenia |
|
Efekty kształcenia: | SŁUCHANIE Potrafię zrozumieć główne wątki zawarte w jasnej i sformułowanej w standardowej odmianie języka wypowiedzi, dotyczącej znajomych mi tematów, pod warunkiem że ta informacja przekazywana jest wolno i wyraźnie i jeśli zachodzi taka potrzeba, wypowiedź jest powtórzona lub przeformułowana. Rozumiem codzienne rozmowy, lecz czasami proszę o wyjaśnienie szczegółowych informacji. Rozumiem główne wątki dyskusji na znajome mi tematy. Rozumiem główne wątki programów w mediach ( radio, telewizja), pod warunkiem że tempo przekazu jest stosunkowo wolne, a sam przekaz odbywa się w standardowej formie języka. CZYTANIE Rozumiem główne wątki nieskomplikowanych, opisowych tekstów pozostających w zakresie osobistych lub zawodowych zainteresowań. Potrafię rozmawiać na zawarte w nich tematy po przeczytaniu owych tekstów. Potrafię znaleźć potrzebną mi informację w broszurach, ulotkach i krótkich tekstach dotyczących moich zainteresowań. Rozumiem główne wątki krótkich artykułów prasowych opisujących bieżące lub znane mi tematy. Rozumiem nieskomplikowane instrukcje np.: jak ugotować potrawę, zagrać w grę lub używać urządzenie. Rozumiem uproszczone wersje powieści lub opowiadań, chociaż sprawia mi to czasami trudność i często używam słownika. Rozumiem listy, maile opisujące wydarzenia i uczucia w sposób wystarczający aby na nie odpisać. MÓWIENIE Interakcja Potrafię inicjować, prowadzić i zakończyć nieskomplikowaną rozmowę na znajomymi tematy lub tematy pozostające w sferze osobistych zainteresowań. Potrafię reagować i wyrażać uczucia takie jak zdziwienie, radość, smutek, zainteresowanie lub jego brak. Potrafię wyrażać lub prosić o opinię w nieformalnych dyskusjach z przyjaciółmi. Potrafię pytać o/ przekazywać nieskomplikowany przebieg wydarzeń. Potrafię prosić o/wykorzystać szczegółowe wskazówki dotyczące dotarcia do miejsc. Produkcja Potrafię przekazywać opisy na znajome mi tematy, pozostające w sferze moich zainteresowań. Potrafię w sposób szczegółowy mówić o moich doświadczeniach, uczuciach i reakcjach. Potrafię krótko wyjaśnić i uzasadnić swoją opinię. Potrafię w wypowiedzi odwołać się do przeczytanego wcześniej tekstu.PISANIE Potrafię pisać proste teksty dotyczące doświadczeń lub wydarzeń, w których opisuję uczucia i reakcje. Potrafię napisać maile lub SMSy do przyjaciół lub znajomych, dotyczące bieżących wydarzeń, w których przekazuję lub proszę o informację. Potrafię napisać krótkie formalne i nieformalne listy, w których proszę lub przekazuję nieskomplikowaną informację. |
|
Wymagania wstępne: | Osiągnięcie poziomu biegłości językowej A2 wg. ESOKJ |
|
Forma i warunki zaliczenia: | Uczestnictwo w zajęciach ( minimum 60 % zajęć) Wykonanie zleconych zadań zaliczeniowych Zaliczenie testów semestralnych ( minimum 60%) Przedstawienie prezentacji egzaminacyjnej |
|
Metody sprawdzania i kryteria oceny efektów kształcenia uzyskanych przez studentów: | Test językowy Indywidualna prezentcja studenta Pisemne prace zaliczeniowe |
|
Metody dydaktyczne - słownik: | Metody eksponujące - ekspozycja |
|
Metody dydaktyczne: | ekspozycja film objaśnienie, wyjaśnienie prezentacja multimedialna ćwiczenia produkcyjne dyskusja dydaktyczna gry dydaktyczne |
|
Wymiar, zasady i forma odbywania praktyk: | Nie dotyczy |
|
Literatura: |
Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden English File Intermediate 3rd edition SB Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden English File Intermediate 3rd editionWB Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden English File Intermediate 3rd edition TB |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.