Uniwersytet Jagielloński w Krakowie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praktyczne aspekty kierowania szkołą

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: WZ.ISP.ZPO.P.7
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Praktyczne aspekty kierowania szkołą
Jednostka: Instytut Spraw Publicznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 10.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/2024" (w trakcie)

Okres: 2023-10-01 - 2024-06-16
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 35 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Joanna Kołodziejczyk
Prowadzący grup: Anna Hesse-Gawęda, Stanisława Jung-Konstanty, Alicja Kapcia, Jakub Kołodziejczyk, Joanna Kołodziejczyk, Kinga Nizioł, Rafał Otręba, Paulina Serednicka, Magdalena Swat-Pawlicka, Piotr Tałan
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Efekty kształcenia:

Efekty jak w innych modułąch/ dla całego cyklu studiów

Wymagania wstępne:

brak

Forma i warunki zaliczenia:

Warunkiem zaliczenia modułu jest udział w min 75 % zajęć oraz przygotowanie pracy zaliczeniowej

Metody sprawdzania i kryteria oceny efektów kształcenia uzyskanych przez studentów:


Metody dydaktyczne - słownik:

Metody podające - prezentacja multimedialna
Metody podające - wykład informacyjny
Metody praktyczne - seminarium
Metody problemowe - metody aktywizujące - metoda przypadków
Metody problemowe - metody aktywizujące - seminarium

Metody dydaktyczne:


Bilans punktów ECTS:

Udział w zajęciach modułu 1 ECTS

Wykonanie zadań pomiędzy zjazdami 9 ECTS – 250 godzin: obecność i aktywność w trakcie zajęć praktycznych

Wymiar, zasady i forma odbywania praktyk:


Skrócony opis:

Praktyczne aspekty kierowania różnymi placówkami edukacyjnymi

Pełny opis:

Praktyczne aspekty kierowania różnymi placówkami edukacyjnymi

Literatura:

Mazurkiewicz, G. (red.) (2015). Model kształcenia kandydatów na dyrektorów szkół i placówek: Program kursu i materiały szkoleniowe. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Kraków. http://www.ore.edu.pl/projekty-ue/projekty-systemowe/przywodztwo/6560-model-ksztalcenia-kandydatow-na-dyrektorow-szkol-i-placowek-program-kursu-i-materialy-szkoleniowe

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.
ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków https://www.uj.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0 usosweb12a