Specialized English in Public Health
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WOZ.ZPD-SEiPH | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Specialized English in Public Health | ||
Jednostka: | Wydział Nauk o Zdrowiu | ||
Grupy: |
Przedmioty obowiązkowe dla toku studiów, zdrowie publiczne, stacjonarne I stopnia 3 rok |
||
Punkty ECTS i inne: |
4.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | angielski |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/2021" (w trakcie)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-06-15 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Maja Nowak-Bończa | |
Prowadzący grup: | Maja Nowak-Bończa | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin | |
Cele kształcenia: | • rozwijanie językowych kompetencji komunikacyjnej studentów, szczególnie w zakresie Zdrowia Publicznego • poszerzanie specjalistycznego słownictwa • doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem tekstów specjalistycznych i materiałów źródłowych • zwiększanie umiejętności sporządzania prezentacji dotyczących zdrowia publicznego, zarówno w formie ustnej, jak i pisemnej (artykuł, raport, opinia, esej), • zwiększanie autonomii studenta, poprzez przyjęcie w trybie nauczania właściwych strategii |
|
Efekty kształcenia: | Wiedza – student/ka: 1. posiada wysoki poziom kompetencji w języku angielskim – jest w stanie zrozumieć i odpowiednio zinterpretować teksty, zarówno na konkretne tematy, jak i abstrakcyjnie, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z problematyką zdrowia publicznego Umiejętności – student/ka: 2. potrafi się komunikować w języku angielskim pisemnie i ustnie, 3. efektywnie prezentuje w języku angielskim swoje przemyślenia, pytania i sugestie podpierając się argumentami wypracowanymi przez różne teorie przestrzegając przy tym zasad etycznych. 4. potrafi pracować w grupie 5. potrafi opisać w języku angielskim podstawowe koncepcje odnoszące się do zdrowia populacji Efekty kształcenia do modułu korespondują z następującymi efektami kształcenia dla programu: • w zakresie umiejętnościach: K_U23 w stopniu zaawansowanym |
|
Wymagania wstępne: | znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym lub zaawansowanym |
|
Forma i warunki zaliczenia: | Forma zaliczenia: prezentacja Na ocenę końcową przedmiotu Specjalistyczny język angielski w Zdrowiu Publicznym składa się: 30% ocena prac domowych, w tym pisemnych i sprawdzianów 30% czynny udział na zajęciach i wymagana obecność 40% ocena z egzaminu końcowego 95-100% = 5 90-94% = 4,5 80-89% = 4,0 70-79% = 3,5 60-69% = 3 <59% daje 2 |
|
Metody sprawdzania i kryteria oceny efektów kształcenia uzyskanych przez studentów: | • ocena prezentacji ustnych, prac pisemnych – efekty 1-3 • ocena pracy indywidualnej, pracy zespołowej, dyskusji grupowych - efekty 2-5 |
|
Metody dydaktyczne: | ćwiczenia organizowane w formie prac i zadań grupowych, prac indywidualnych, dyskusji grupowych, indywidualnych i grupowych prezentacji, dyskusja na zadane tematy, sesje burzy mózgów; studia przypadków, prezentacje, gry komunikacyjne |
|
Bilans punktów ECTS: | • aktywne uczestnictwo w zajęciach i przygotowanie się do zajęć ćwiczeniowych: 60godz. 2 ECTS • przygotowanie się do egzaminu w postaci prezentacji: 60godz. 2 ECTS |
|
Pełny opis: |
Zapoznanie studentów z głównymi problemami zdrowia publicznego w języku angielskim i rozwijanie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w zakresie dyscypliny, z umiejętnym stosowaniem terminów specjalistycznych. | |
Literatura: |
Literatura podstawowa: artykuły opublikowane w języku angielskim dla nauczania zdrowia publicznego w Europie ‘Specjalistyczna Kurs dla studentów i profesjonalistów’, Maastricht University Press 2007 - Materiały opracowane przez prowadzących zajęcia - Inne materiały edukacyjne udostępniane podczas kursu. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.