Uniwersytet Jagielloński w Krakowie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Innovation Management

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: WSM.CSMIR-IRPUB-23
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Innovation Management
Jednostka: Centrum Studiów Międzynarodowych i Rozwoju
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: angielski

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-01-28
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład z elementami konwersatorium, 20 godzin, 12 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Ilona Baumane-Vitolina
Prowadzący grup: Ilona Baumane-Vitolina
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Pełny opis:

The aim of the course is to provide a comprehensive insight into the theories of innovation management and creativity, as well as to develop students' creative problem-solving abilities. The course emphasizes practical lessons and games, which develop the search for original approaches and encourage you to always see several alternatives.

Study results:

Competencies: this training course helps to develop creative thinking and problem-solving competencies, as well as develops the habit of independent thinking.

Skills: As a result of successful completion of the course, students are able to navigate different innovation indicators, understand new product introduction and management processes in companies, and are also able to create and critically evaluate several original alternatives to business-related problems.

MAIN TOPICS COVERED:

1. Introduction: Entrepreneurship, creativity and innovation. Explanation of the most important terms. Dating games.

2. The development of innovation theories from Joseph Schumpeter to the concept of Open Innovation.

3. Classification of innovations. The most important innovation indicators, their pros and cons. Innovation statistics in the world and the EU.

4. Diffusion of innovations.

5. The world's most innovative companies. Factors affecting innovation in companies.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.
ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków https://www.uj.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0 usosweb12a