Uniwersytet Jagielloński w Krakowie - Punkt LogowaniaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Branding

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: WZ-ER.024 Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (0300) Nauki społeczne, dziennikarstwo i informacja
Nazwa przedmiotu: Branding
Jednostka: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 4.00
Język prowadzenia: angielski

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2020-02-24 - 2020-06-14
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 30 godzin, 25 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Małgorzata Winiarska-Brodowska
Prowadzący grup: Małgorzata Winiarska-Brodowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia:

The aim of this course is to provide students with introductory information on branding. The students will learn among others how to target customers, develop brand management strategies, choose online and offline tools and techniques of marketing and communication.

Wymagania wstępne:

none

Forma i warunki zaliczenia:

Assessment:

Participation in lectures, discussions and exercises

Presentation (15 min), details relating to requirements will be presented during first meeting


New 2020:

Students are evaluated based on their participation and commitment in the class, taking part in discussions and exercises as well as preparation of a group presentation (main task)

Metody sprawdzania i kryteria oceny efektów kształcenia uzyskanych przez studentów:

Assessment:

Participation in lectures, discussions and exercises

Presentation (15 min), details relating to requirements will be presented during first meeting

Metody dydaktyczne:

Case studies, group discussions and exercises complement the lecture and presentations

Bilans punktów ECTS:

Participation in lectures – 1 ECTS,

Taking part in discussions and exercises – 1 ECTS,

Preparation for presentation – 2 ECTS

Skrócony opis:

Branding: an introduction

Pełny opis:

- Introductory information on branding

- Targeting customers

- Developing brand management strategies

- Online and offline tools and techniques of marketing and communication

- Topics discussed during classes range from product branding to places and nations branding as well as branding in the field of politics.

Literatura:

List of readings:

To be presented during first meeting

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2021-02-24 - 2021-06-14
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.