Uniwersytet Jagielloński w Krakowie - Punkt LogowaniaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Źródła współczesności

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: WZ.IK-4.0-B.54IIs Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Źródła współczesności
Jednostka: Instytut Kultury
Grupy: Przedmioty dla programu WZKS-0200-2SO, zarządzanie mediami i reklamą, stacjonarne drugiego stopnia
Przedmioty dla programu WZKS-0201-2SO, zarządzanie kulturą współczesną, stacjonarne drugiego stopnia
Punkty ECTS i inne: 3.00
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-02-25 - 2021-06-15
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 30 godzin, 96 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Piotr Graczyk
Prowadzący grup: Piotr Graczyk
Strona przedmiotu: http://www.kostera.pl/Et_Alk1.htm
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Cele kształcenia:

(tylko po angielsku) To learn about the use of archetypical thinking for organizational praxis

To apply these methods in the exploration of contemporary organizations

To problematize social practices and actively look for constructive solutions to occurring problems

To think laterally about organizing and organizations

To understand the empirical base for contemporary theorizing about organizations and organizing

To acquire basic skills needed for systems thinking


Efekty kształcenia:

(tylko po angielsku) Applying archetypical thinking to organizing and organizations

Communicating values and ideas of contemporary organizing

Understanding principles of organzing

Profociency in understanding cultural context

Wymagania wstępne:

(tylko po angielsku) -

Forma i warunki zaliczenia:

Zaliczenie w formie (1) eseju pisemnego lub (2) prezentacja projektu

Metody sprawdzania i kryteria oceny efektów kształcenia uzyskanych przez studentów:

(tylko po angielsku) written exam or group project prsented in class and handed in report

Metody dydaktyczne - słownik:

Metody eksponujące - film
Metody podające - objaśnienie lub wyjaśnienie
Metody podające - opowiadanie
Metody podające - prezentacja multimedialna
Metody podające - wykład informacyjny
Metody praktyczne - ćwiczenia laboratoryjne
Metody praktyczne - metoda projektów
Metody problemowe - wykład konwersatoryjny

Metody dydaktyczne:

Wykłady i konwersatoria

Wymiar, zasady i forma odbywania praktyk:

-

Sylabus przedmiotu dla studentów rozpoczynających studia od roku akademickiego 19/20 lub później:

zarządzanie kulturą współczesną, rok 1
zarządzanie mediami i reklamą, rok 1
zarządzanie kulturą współczesną, rok 1
zarządzanie mediami i reklamą, rok 1

Skrócony opis:

Archetypy kultury

Zastosowanie do organizacji

Problematyzacja i kontekst

Pełny opis:

pełen program zajęć na stronie: http://www.kostera.pl/Et_Alk1.htm

Literatura:

Kostera, M. (2010) Organizacje i archetypy. Warszawa: Wolters Kluwer.

lub

Kostera, M. (2012) Organizations and archetypes. Cheltenhamn: Edward Elgar.

Uwagi: (tylko po angielsku)

-

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2022-02-25 - 2022-06-15
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 30 godzin, 96 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Piotr Graczyk
Prowadzący grup: Piotr Graczyk
Strona przedmiotu: http://www.kostera.pl/Et_Alk1.htm
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Cele kształcenia:

(tylko po angielsku) To learn about the use of archetypical thinking for organizational praxis

To apply these methods in the exploration of contemporary organizations

To problematize social practices and actively look for constructive solutions to occurring problems

To think laterally about organizing and organizations

To understand the empirical base for contemporary theorizing about organizations and organizing

To acquire basic skills needed for systems thinking


Efekty kształcenia:

(tylko po angielsku) Applying archetypical thinking to organizing and organizations

Communicating values and ideas of contemporary organizing

Understanding principles of organzing

Profociency in understanding cultural context

Wymagania wstępne:

(tylko po angielsku) -

Forma i warunki zaliczenia:

Zaliczenie w formie (1) eseju pisemnego lub (2) prezentacja projektu

Metody sprawdzania i kryteria oceny efektów kształcenia uzyskanych przez studentów:

(tylko po angielsku) written exam or group project prsented in class and handed in report

Metody dydaktyczne - słownik:

Metody eksponujące - film
Metody podające - objaśnienie lub wyjaśnienie
Metody podające - opowiadanie
Metody podające - prezentacja multimedialna
Metody podające - wykład informacyjny
Metody praktyczne - ćwiczenia laboratoryjne
Metody praktyczne - metoda projektów
Metody problemowe - wykład konwersatoryjny

Metody dydaktyczne:

Wykłady i konwersatoria

Wymiar, zasady i forma odbywania praktyk:

-

Sylabus przedmiotu dla studentów rozpoczynających studia od roku akademickiego 19/20 lub później:

zarządzanie kulturą współczesną, rok 1
zarządzanie mediami i reklamą, rok 1
zarządzanie kulturą współczesną, rok 1
zarządzanie mediami i reklamą, rok 1

Skrócony opis:

Archetypy kultury

Zastosowanie do organizacji

Problematyzacja i kontekst

Pełny opis:

pełen program zajęć na stronie: http://www.kostera.pl/Et_Alk1.htm

Literatura:

Kostera, M. (2010) Organizacje i archetypy. Warszawa: Wolters Kluwer.

lub

Kostera, M. (2012) Organizations and archetypes. Cheltenhamn: Edward Elgar.

Uwagi: (tylko po angielsku)

-

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.