Język angielski B2+
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ.IK-4.0-J.A-1nIIst | Kod Erasmus / ISCED: |
(brak danych)
/
(0231) Nauka języków
![]() |
Nazwa przedmiotu: | Język angielski B2+ | ||
Jednostka: | Instytut Kultury | ||
Grupy: |
Przedmioty dla programu WZKS-0200-2NO, zarządzanie mediami i reklamą,niestacjonarne drugiego stopnia |
||
Punkty ECTS i inne: |
1.00
LUB
2.00
(zmienne w czasie)
![]() ![]() |
||
Język prowadzenia: | angielski |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-01-28 |
![]() |
Typ zajęć: |
Lektorat, 20 godzin, 70 miejsc ![]() |
|
Koordynatorzy: | Adam Krzyk | |
Prowadzący grup: | Adam Krzyk, Kamil Mielnik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Przedmiot - Egzamin | |
Efekty kształcenia: | Posługujący się językiem na poziomie B2+ rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne. Potrafi uczestniczyć aktywnie w dyskusji na tematy związane z życiem codziennym, lecz także – swoimi zainteresowaniami, obszarem badań, pracą, etc. Potrafi porozumieć się spontanicznie i prowadzić normalną rozmowę z rodzimym użytkownikiem języka. Potrafi w szerokim zakresie tematów formułować przejrzyste i szczegółowe wypowiedzi ustne lub pisemne, a także wyjaśnić swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji. |
|
Wymagania wstępne: | znajomość języka na poziomie B1 |
|
Forma i warunki zaliczenia: | - frekwencja (maks. jedna nieusprawiedliwiona nieobecność) - aktywne uczestnictwo w ćwiczeniach - test semestralny - egzamin roczny na poziomie B2+ |
|
Metody sprawdzania i kryteria oceny efektów kształcenia uzyskanych przez studentów: | test pisemny z uwzględnieniem umiejętności językowych: czytanie ze zrozumieniem, zadania gramatyczno-leksykalne |
|
Metody dydaktyczne: | praca indywidualna, praca w parach i w grupach - ćwiczenia komunikacyjne, zajęcia z wykorzystaniem tekstów, materiałów audio-video |
|
Pełny opis: |
Student zna słownictwo i struktury gramatyczne pozwalające mu na tworzenie klarownych, poprawnie skonstruowanych wypowiedzi. Zna właściwe funkcjonalnie wyrażenia, aby zabrać głos w dyskusji i wypowiadać się na tematy z życia codziennego. Potrafi pisać zrozumiale teksty na dowolne tematy związane z jego zainteresowaniami; potrafi przekazać informacje i pisać listy, uwzględniając odpowiedni rejestr/status adresata-odbiorcy. Czyta ze zrozumieniem artykuły i reportaże dotyczące problemów współczesnego świata oraz zawierające rozmaite stanowiska i poglądy. Rozumie złożone teksty specjalistyczne, artykuły prasowe, potrafi rozróżniać rejestr. Potrafi formułować przejrzyste wypowiedzi, porozumiewać się płynnie i spontaniczne, prowadzi swobodną rozmowę z obcokrajowcami w języku angielskim. Potrafi czynnie uczestniczyć w dyskusjach na tematy ogólne i przedstawiać w nich swoje zdanie/poglądy. Rozumie dłuższe wypowiedzi, większość wiadomości i programów na tematy bieżące. | |
Literatura: |
podręcznik wybrany przez prowadzącego |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (w trakcie)
Okres: | 2021-02-25 - 2021-06-15 |
![]() |
Typ zajęć: |
Lektorat, 20 godzin, 68 miejsc ![]() |
|
Koordynatorzy: | Adam Krzyk | |
Prowadzący grup: | Adam Krzyk, Kamil Mielnik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Przedmiot - Egzamin | |
Efekty kształcenia: | Posługujący się językiem na poziomie B2+ rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne. Potrafi uczestniczyć aktywnie w dyskusji na tematy związane z życiem codziennym, lecz także – swoimi zainteresowaniami, obszarem badań, pracą, etc. Potrafi porozumieć się spontanicznie i prowadzić normalną rozmowę z rodzimym użytkownikiem języka. Potrafi w szerokim zakresie tematów formułować przejrzyste i szczegółowe wypowiedzi ustne lub pisemne, a także wyjaśnić swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji. |
|
Wymagania wstępne: | znajomość języka na poziomie B1 |
|
Forma i warunki zaliczenia: | - frekwencja (maks. jedna nieusprawiedliwiona nieobecność) - aktywne uczestnictwo w ćwiczeniach - test semestralny - egzamin roczny na poziomie B2+ |
|
Metody sprawdzania i kryteria oceny efektów kształcenia uzyskanych przez studentów: | test pisemny z uwzględnieniem umiejętności językowych: czytanie ze zrozumieniem, zadania gramatyczno-leksykalne |
|
Metody dydaktyczne: | praca indywidualna, praca w parach i w grupach - ćwiczenia komunikacyjne, zajęcia z wykorzystaniem tekstów, materiałów audio-video |
|
Pełny opis: |
Student zna słownictwo i struktury gramatyczne pozwalające mu na tworzenie klarownych, poprawnie skonstruowanych wypowiedzi. Zna właściwe funkcjonalnie wyrażenia, aby zabrać głos w dyskusji i wypowiadać się na tematy z życia codziennego. Potrafi pisać zrozumiale teksty na dowolne tematy związane z jego zainteresowaniami; potrafi przekazać informacje i pisać listy, uwzględniając odpowiedni rejestr/status adresata-odbiorcy. Czyta ze zrozumieniem artykuły i reportaże dotyczące problemów współczesnego świata oraz zawierające rozmaite stanowiska i poglądy. Rozumie złożone teksty specjalistyczne, artykuły prasowe, potrafi rozróżniać rejestr. Potrafi formułować przejrzyste wypowiedzi, porozumiewać się płynnie i spontaniczne, prowadzi swobodną rozmowę z obcokrajowcami w języku angielskim. Potrafi czynnie uczestniczyć w dyskusjach na tematy ogólne i przedstawiać w nich swoje zdanie/poglądy. Rozumie dłuższe wypowiedzi, większość wiadomości i programów na tematy bieżące. | |
Literatura: |
podręcznik wybrany przez prowadzącego |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.