Analiza danych o klientach: data-driven marketing
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ.ZI-168 | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Analiza danych o klientach: data-driven marketing | ||
Jednostka: | Instytut Studiów Informacyjnych | ||
Grupy: |
Przedmioty dla programu WZKS-0134-2SO Zarządzanie Informacją, II stopnia, stacjonarne, I rok (sem. letni) |
||
Punkty ECTS i inne: |
6.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (w trakcie)
Okres: | 2021-02-25 - 2021-06-15 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 45 godzin ![]() Konwersatorium, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Jaskowska | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Jaskowska, Magdalena Wójcik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Sylabus przedmiotu dla studentów rozpoczynających studia od roku akademickiego 19/20 lub później: |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.