Business English
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | zsk/BE/I2/WZ.IEZ-Z |
Kod Erasmus / ISCED: |
(brak danych)
/
(0231) Nauka języków
|
Nazwa przedmiotu: | Business English |
Jednostka: | Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania |
Grupy: |
Przedmioty dla programu WZKS-0208-2NO - ZZL, niestacjonarne drugiego stopnia Przedmioty obowiązkowe dla I roku zarządzania zasobami ludzkimi - II st. niest. sem. letni |
Punkty ECTS i inne: |
5.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-06-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Lektorat, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Joanna Brzozowska-Lipień, Wioletta Chwajoł, Małgorzata Grabania-Mukerji, Nina Lenartowicz-Sokołowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Przedmiot - Egzamin | |
Sylabus przedmiotu dla studentów rozpoczynających studia od roku akademickiego 19/20 lub później: | ||
Skrócony opis: |
Rozwijanie 4 sprawności językowych (słuchanie, czytanie, mówienie, pisanie). Analiza case studies, rozwijanie znajomości słownictwa specjalistycznego z zakresu szeroko rozumianego świata biznesu. Wprowadzenie studentów w sprawności zawodowe, tj. prezentacje, negocjowanie, udział w spotkaniach biznesowych. Zapoznanie się z korespondencją handlową, zgodnie z przyjętymi w biznesie standardami. Uzupełnianie wiadomości z zakresu znajomości gramatyki j. angielskiego. Zajęcia wdrażają studentów w świat biznesu przy użyciu języka angielskiego, pozwalają rozwijać znajomość rejestrów specjalistycznych oraz stwarzają szansę używania języka angielskiego dla celów zawodowych. Studenci rozwijają cztery sprawności językowe: słuchanie, mówienie, czytanie, pisanie oraz cztery sprawności zawodowe: prezentowanie, negocjowanie, udział w spotkaniach, prowadzenie rozmów przez telefon w kontekście języka używanego dla celów biznesowych. |
|
Pełny opis: |
Tematyka oraz słownictwo i struktury językowe z zakresu biznesu z następujących dziedzin: 1. Komunikacja 2. Marketing międzynarodowy 3. Relacje w biznesie 4. Sukces 5. Satysfakcja z pracy 6. Ryzyko 7. e-biznes 8. Praca w zespołach 9. Finanse 10. Obsługa klienta 11. Zarzadzanie w kryzysie 12. Style zarządzania 13. Fuzje i przejęcia 14. Przyszłość biznesu Krótka powtórka (rozszerzenie znajomości gramatyki) ściśle w zależności od potrzeb danej grupy studentów. Dokładny zakres tematów oraz kolejność ich realizacji zależeć będą od indywidualnych potrzeb i umiejętności studentów uczestniczących w zajęciach. |
|
Literatura: |
Podręcznik podstawowy: Market Leader elementary, pre-intermediate; Podręcznik dodatkowy – Business Result pre-Intermediate oraz dodatkowe materiały koncentrujące się na słownictwie z zakresu Business oraz Management English (np. Test Your Business Vocabulary in Use); |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.