Uniwersytet Jagielloński w Krakowie - Punkt LogowaniaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Język angielski dl/III1/ja/WZ.IEZ-Z
Semestr zimowy 2020/2021
Lektorat, grupa nr 2

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Język angielski dl/III1/ja/WZ.IEZ-Z
Zajęcia Semestr zimowy 2020/2021 (20/21Z) (w trakcie)
Lektorat (LEK), grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
każdy poniedziałek, 9:45 - 11:15
sala sala onLine-IEFiZ
III Kampus, budynek WZiKS jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań:
2020-12-07 09:45 : 11:15 sala sala onLine-IEFiZ
III Kampus, budynek WZiKS
2020-12-14 09:45 : 11:15 sala sala onLine-IEFiZ
III Kampus, budynek WZiKS
2020-12-21 09:45 : 11:15 sala sala onLine-IEFiZ
III Kampus, budynek WZiKS
2021-01-11 09:45 : 11:15 sala sala onLine-IEFiZ
III Kampus, budynek WZiKS
2021-01-18 09:45 : 11:15 sala sala onLine-IEFiZ
III Kampus, budynek WZiKS
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 19
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Ewa Kubala
Literatura:

lektura obowiazująca (grupa B2):

Duckworth M., Turner R., Business Result Upper-Intermediate – Student’s Book + CD + DVD, Oxford

lektura uzupełniająca:

MacKenzie I, English for Business Studies, Cambridge University Press

Mascull B., Business Vocabulary in Use, Cambridge

Naunton J., Head for Business Intermediate - Student’s Book, Workbook, Oxford

Tullis G., Trappe T., New Insights into Business (Students’ Book, Workbook), Longman

Trappe T., Tullis G., Intelligent Business Intermediate, Longman - Pearson Education

Cotton D., Market Leader New Edition Longman - Pearson Education

Howard-Williams D., Herd C., Business Words, Macmillan

Powell M., Clarke S., In Company, Macmillan

McKellen J.S., Test Your Business English, Pearson Education

authentic sources - the internet, radio

Zakres tematów:

1. Talking about first impressions

2. Introducing self by email, making a follow-up call

3. Exchanging contact details, arranging to meet

4. Talking about motivation at work

5. Making small talk (review of question forms), exiting conversation politely

6. Questions to find out information and develop conversation

7. Managing projects

8. Asking for/giving update at meetings

9. Making and responding to suggestions

10. Talking about ideas and innovations

11. Presenting an idea, product or service

12. Thanking and responding to thanks

13. Talking about present, past and future ability

14. Talking about customer service

15. Dealing with customers

16. Reassuring and sympathizing

17. Using direct and indirect questions to deal with customers

18. Talking about ethical business

19. Explaining plans and arrangements

20. Inviting and recommending, responding to spontaneous invitations

21. Talking about the future

22. Talking about personality

23. Participating in a decision-making meeting

24. Talking about social plans

25. Talking about improving services and facilities, expressing quantity

26. Outsourcing

27. Presenting factual information

28. Apologizing and responding to apologies

29. Talking about law and regulations in your country (passive constructions)

30. Case studies:

-making business connections

-solving staffing problems

-organizing a road show

-investing in a new idea

-dealing with customer service problems

-promoting ethical business

-resolving an expansion crisis

-making a case for outsourcing

Metody dydaktyczne:

ćwiczenia oparte na analizie nagrań audio i dvd oraz tekstów dotyczących różnych sytuacji związanych z zarządzaniem firmą, konsolidacja nowego słownictwa poprzez wykonywanie realistycznych zadań komunikacyjnych, przypomnienie kluczowych zagadnień gramatycznych umożliwiających precyzyjną komunikacje, dyskusja na temat case studies i komentarzy do tych przypadków przygotowanych przez ekspertów z renomowanej brytyjskiej uczelni Cranfield School of Management

Metody i kryteria oceniania:

Podstawą zaliczenia przedmiotu jest uzyskanie sumy co najmniej 240 punktów z kolokwiów i projektów w każdym semestrze oraz nieprzekroczenie dopuszczalnej liczby nieobecności na zajęciach. Suma punktów z uwzględnieniem liczby nieobecności składa się na ocenę końcową z przedmiotu.

Skala ocen zgodna z Regulaminem Studiów UJ

Uwagi:

Zarządzanie I stopnia stacjonarne, III rok, semestr V poziom B2 - ZF+ZM

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.