Język angielski [dl/III2/ja/WZ.IEZ-Z]
Semestr letni 2020/2021
Lektorat,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język angielski [dl/III2/ja/WZ.IEZ-Z] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2020/2021 [20/21L]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 18 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Egzamin |
Prowadzący: | Ewa Kubala |
Literatura: |
lektura obowiazująca (grupa B2): Duckworth M., Turner R., Business Result Upper-Intermediate – Student’s Book + CD + DVD, Oxford lektura uzupełniająca: MacKenzie I, English for Business Studies, Cambridge University Press Mascull B., Business Vocabulary in Use, Cambridge Naunton J., Head for Business Intermediate - Student’s Book, Workbook, Oxford Tullis G., Trappe T., New Insights into Business (Students’ Book, Workbook), Longman Trappe T., Tullis G., Intelligent Business Intermediate, Longman - Pearson Education Cotton D., Market Leader New Edition Longman - Pearson Education Howard-Williams D., Herd C., Business Words, Macmillan Powell M., Clarke S., In Company, Macmillan McKellen J.S., Test Your Business English, Pearson Education authentic sources - the internet, radio |
Zakres tematów: |
1. Talking about changing jobs 2. Ways of keeping staff 3. Negotiating solutions (conditional sentences) 4. Making and responding to quick requests 5. Case study: Negotiating a repatriation package 6. Starting up a new business 7. Asking a favour, avoiding saying “no” 8. Talking about activities and results 9. Communications, teleconferencing 10. Explaining procedures 11. Dealing with suggestions on the phone 12. Talking about obligations at work (modal verbs) 13. Case study: solving a communication problem 14. Changes, plans 15. Being negative diplomatically 16. Talking about future activities and developments 17. Numbers and trends 18. Asking for and explaining factual and numerical information 19. Reporting what someone said, talking about news at work (reported speech) 20. Case study: Reaching target markets online 21. Cultural differences 22. Narrating past events, giving explanation 23. Case study: Investigating an intercultural communication problem 24. Self appraisals 25. Discussing and evaluating performance (third conditional, perfect modals) 26. Making people feel relaxed, overcoming business setbacks 27. Taking a career break, taking time off (gerund vs infinitive) 28. Reviewing situation at work 29. Case study: Applying for a community placement 30. Review and consolidation |
Metody dydaktyczne: |
ćwiczenia oparte na analizie nagrań audio i dvd oraz tekstów dotyczących różnych sytuacji związanych z zarządzaniem firmą, konsolidacja nowego słownictwa poprzez wykonywanie realistycznych zadań komunikacyjnych, przypomnienie kluczowych zagadnień gramatycznych umożliwiających precyzyjną komunikacje, dyskusja na temat case studies i komentarzy do tych przypadków przygotowanych przez ekspertów z renomowanej brytyjskiej uczelni Cranfield School of Management |
Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą zaliczenia przedmiotu jest uzyskanie sumy co najmniej 240 punktów z kolokwiów i projektów w każdym semestrze oraz nieprzekroczenie dopuszczalnej liczby nieobecności na zajęciach. Suma punktów z uwzględnieniem liczby nieobecności składa się na ocenę końcową z przedmiotu. Skala ocen zgodna z Regulaminem Studiów UJ |
Uwagi: |
Zarządzanie I stopnia stacjonarne, III rok, semestr VI poziom B2 - ZF+ZM |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.