Marketing kultury
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ.IK-4.0-B.46s |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing kultury |
Jednostka: | Instytut Kultury |
Grupy: |
Przedmioty dla programu WZKS-0121-1SO, zarządzanie kulturą i mediami, stacjonarne pierwszego stopnia |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-28 |
Przejdź do planu
PN WT CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marcin Laberschek | |
Prowadzący grup: | Marcin Laberschek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Przedmiot - Zaliczenie na ocenę | |
Sylabus przedmiotu dla studentów rozpoczynających studia od roku akademickiego 19/20 lub później: | Zarządzanie kulturą i mediami, studia stacjonarne pierwszego stopnia, rok 2 |
|
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawowymi pojęciami i narzędziami wykorzystywanymi w działalności marketingowej organizacji kulturalnych. Zajęcia są realizowane w oparciu o kompetencje zdobyte w ramach projektu „Wsparcie proinnowacyjnego rozwoju pracowników dydaktycznych Instytutów Kultury i Spraw Publicznych UJ”. |
|
Pełny opis: |
Zakres tematyczny: Podstawowe pojęcia i definicji związane z marketingiem w kulturze Analiza otoczenia marketingowego Analiza SWOT dla wybranej instytucji kultury Procedura segmentacji rynku oraz wybór rynku docelowego Marketing mix (produkt, cena, dystrybucja, promocja jako elementy marketingu) Specyfika zarządzania marketingiem w kulturze |
|
Literatura: |
P.Kotler, K.L.Keller, Marketing, Poznań 2018 P.Kotler, H.Kartajaya, I.Setiawan, Marketing 4.0, Warszawa 2017 M.Dragićević-Sesić, B.Stojakovic, Kultura: zarządzanie, animacja, marketing, Warszawa 2010 Ł. Wróblewski, Strategie marketingowe w instytucjach kultury, Warszawa 2012 A. Niemczyk, Marketing w sferze kultury. Wybrane problemy, Kraków 2007 marketing kultury. Nowe wyzwania oraz nowe kierunki działania, red. T. Domański, Łódź 2006 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.