Zarządzanie organizacjami mediów: studia przypadków [WZ.IK-4.0-B.49s]
Semestr zimowy 2019/2020
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Zarządzanie organizacjami mediów: studia przypadków [WZ.IK-4.0-B.49s] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2019/2020 [19/20Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Anna Modzelewska | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura podstawowa (obowiązkowa dla wszystkich studentów): B. Nierenberg, Zarządzanie mediami. Ujęcie systemowe, Kraków 2011 T. Kowalski, Zarządzanie w mediach, Warszawa 2015. Literatura uzupełniająca (dodatkowa dla studentów, którzy chcą rozszerzyć swoją wiedzę w tematyce poruszanej w ramach modułu) B. Nierenberg, Publiczne przedsiębiorstwo medialne. Determinanty, systemy, modele, Kraków 2007 T. Kowalski, Między twórczością a biznesem. Wprowadzanie do zarządzania w mediach i rozrywce, Wyd. Akademickie i Profesjonalne 2008. L. Kung, Strategie zarządzania na rynku mediów. Wolters Kluwer Polska 2010. T. Kowalski, B. Jung, Media w rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów, Warszawa 2006 M. Mrozowski, Media masowe, władza rozrywka i biznes, Warszawa 2001 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
W toku zajęć omawiane będą poszczególne przypadki: 1. Gazeta Wyborcza 2. Telewizja Polska 3. Telewizja Polsat 4. Telewizja TVN 5. Polskie Radio 6. Radio RMF FM 7. Radio Maryja i TV Trwam 8. Radio TOK FM 9. Radio ZET GOLD 10. Onet 11. Interia 12. Wirtualna Polska 13. Facebook 14. Google 15. Snapchat |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metody podające - prelekcja Metody praktyczne - ćwiczenia przedmiotowe Metody praktyczne - metoda projektów Metody programowane - z użyciem komputera Metody programowane - z użyciem podręcznika programowanego |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Studenci będą oceniani na bieżąco podczas zadań realizowanych na zajęciach • kolokwium zaliczeniowe lub przygotowanie projektu zaliczeniowego • aktywność na zajęciach |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
przedmiot jest realizowany z wykorzystaniem kompetencji nabytych w projekcie „Wsparcie proinnowacyjnego rozwoju pracowników dydaktycznych Instytutów Kultury i Spraw Publicznych”. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.