Uniwersytet Jagielloński w Krakowie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zarządzanie organizacjami mediów: studia przypadków [WZ.IK-4.0-B.49s] Semestr zimowy 2019/2020
Ćwiczenia, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Zarządzanie organizacjami mediów: studia przypadków [WZ.IK-4.0-B.49s]
Zajęcia: Semestr zimowy 2019/2020 [19/20Z] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 11:30 - 13:00
sala 2.226
III Kampus, budynek WZiKS jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 16
Limit miejsc: 18
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Anna Modzelewska
Literatura:

Literatura podstawowa (obowiązkowa dla wszystkich studentów):

B. Nierenberg, Zarządzanie mediami. Ujęcie systemowe, Kraków 2011

T. Kowalski, Zarządzanie w mediach, Warszawa 2015.

Literatura uzupełniająca (dodatkowa dla studentów, którzy chcą rozszerzyć swoją wiedzę w tematyce poruszanej w ramach modułu)

B. Nierenberg, Publiczne przedsiębiorstwo medialne. Determinanty, systemy, modele, Kraków 2007

T. Kowalski, Między twórczością a biznesem. Wprowadzanie do zarządzania w mediach i rozrywce, Wyd. Akademickie i Profesjonalne 2008.

L. Kung, Strategie zarządzania na rynku mediów. Wolters Kluwer Polska 2010.

T. Kowalski, B. Jung, Media w rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów, Warszawa 2006

M. Mrozowski, Media masowe, władza rozrywka i biznes, Warszawa 2001

Zakres tematów:

W toku zajęć omawiane będą poszczególne przypadki:

1. Gazeta Wyborcza

2. Telewizja Polska

3. Telewizja Polsat

4. Telewizja TVN

5. Polskie Radio

6. Radio RMF FM

7. Radio Maryja i TV Trwam

8. Radio TOK FM

9. Radio ZET GOLD

10. Onet

11. Interia

12. Wirtualna Polska

13. Facebook

14. Google

15. Snapchat

Metody dydaktyczne:

Metody podające - prelekcja

Metody praktyczne - ćwiczenia przedmiotowe

Metody praktyczne - metoda projektów

Metody programowane - z użyciem komputera

Metody programowane - z użyciem podręcznika programowanego

Metody i kryteria oceniania:

Studenci będą oceniani na bieżąco podczas zadań realizowanych na zajęciach

• kolokwium zaliczeniowe lub przygotowanie projektu zaliczeniowego

• aktywność na zajęciach

Uwagi:

przedmiot jest realizowany z wykorzystaniem kompetencji nabytych w projekcie „Wsparcie proinnowacyjnego rozwoju pracowników dydaktycznych Instytutów Kultury i Spraw Publicznych”.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.
ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków https://www.uj.edu.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 usosweb12c