Uniwersytet Jagielloński w Krakowie - Punkt LogowaniaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Produkty i usługi bankowe WZ.IEZ-EKz/II2/PIUB
Semestr letni 2020/2021
Konwersatorium, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Produkty i usługi bankowe WZ.IEZ-EKz/II2/PIUB
Zajęcia Semestr letni 2020/2021 (20/21L) (w trakcie)
Konwersatorium (KON), grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
w każdą sobotę i niedzielę
sala sala onLine-IEFiZ
III Kampus, budynek WZiKS jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań:
2021-05-29 13:00 : 16:45 sala sala onLine-IEFiZ
III Kampus, budynek WZiKS
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 97
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Alicja Szyszko
Literatura:

Literatura podstawowa:

Harasim J., Bankowość detaliczna w Polsce, CeDeWu Warszawa 2009.

M. Iwanicz-Drozdowska, Zarządzanie finansowe bankiem, PTE, 2012.

Literatura uzupełniajaca:

A. Iwanczuk, Systemy płatnicze i rynek płatności w UE, CeDeWu 2011.

A. Szelągowska (red.), Współczesna bankowość inwestycyjna, CeDeWu 2009.

W. Przybylska –Kapuścińska, Pośrednictwo finansowe, CeDeWu 2009.

Zakres tematów:

1. Rola banku na rynku finansowym.

2. Bank w ujęciu makroekonomicznym i mikroekonomicznym - jako pośrednik i jako firma produkcyjna.

3. Rodzaje banków i formy prowadzenia działalności bankowej.

4. Banki uniwersalne – cele i charakterystyka.

5. Banki specjalistyczne - specyfika, rola.

6. Podstawy regulacji banków

7. Podstawowe produkty i usługi banku detalicznego - działalność depozytowo – kredytowa.

8. Bankowe systemy i produkty rozliczeniowe. Banki na rynku rozliczeń zagranicznych.

9. Banki na rynku inwestycyjnym

10. Kształt polskiego rynku bankowego.

11. Główne banki ich produkty - analiza rankingów (metodyka badań).

12. Prawa konsumenta usług bankowych.

13. Satysfakcja klientów z produktów i usług bankowych – analiza badań ankietowych.

Uwagi:

FBU, niestacjonarne I stopnia, rok II, semestr II

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.