Uniwersytet Jagielloński w Krakowie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Rozwijanie kompetencji uczących się: działania językowe 1 [CWPL/JPKS-6/IR] Semestr zimowy 2020/2021
Konwersatorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Rozwijanie kompetencji uczących się: działania językowe 1 [CWPL/JPKS-6/IR]
Zajęcia: Semestr zimowy 2020/2021 [20/21Z] (zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 8:00 - 9:30
sala 206
Grodzka 64 (Arsenał Władysława IV) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 12
Limit miejsc: 11
Prowadzący: Iwona Janowska
Literatura:

Obowiązkowa

1. Janowska I., i in. Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2, Kraków 2016.

2. Komorowska H., Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa 2002.

3. Rabiej A., Marczyńska H., Zaremba B., 40 koncepcji dobrych lekcji, Kraków 2011.

4. Rada Europy, Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie, Warszawa 2003.

5. Rada Europy, Common European Framework of Reference for Language Learning, Teaching, Assessment. Companion

Volume with New Descriptors, Strasbourg 2018.

6. Seretny A., Lipińska, E., ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego, Kraków 2005.

Dodatkowa

1. Banach M., Bucko D., Rozumienie tekstu pisanego w języku obcym – na przykładzie języka polskiego jako obcego,

Kraków 2019.

2. Dakowska M., Psycholingwistyczne podstawy dydaktyki języków obcych, Warszawa 2001.

3. Janowska I., Wypowiedź ustna w dydaktyce językowej. Na przykładzie języka polskiego jako obcego, Kraków 2019.

4. Kucharczyk R., Strategiczne podejście do rozumienia wypowiedzi ustnych w języku obcym, Języki Obce w Szkole, nr

1/2011.

5. Lipińska E., Sprawność pisania w nauczaniu języka obcego, Języki Obce w Szkole, nr 5/2000.

6. Lipińska E., Nauczanie pisania, Inne optyki, Katowice 2002.

7. Lipińska E., Seretny A., Techniki rozwijające rozumienie tekstu, Języki Obce w Szkole, nr 4/2006.

8. Prizel-Kania A., Rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu w języku polskim jako obcym, Kraków 2013.

9. Sharwood-Smith E., O pisaniu w języku obcym, Warszawa 1977.

10. Smuk M., Strategiczne czytanie w języku obcym, Języki Obce w Szkole, nr 2/2011.

11. Zając J., Strategiczne podejście do wypowiedzi pisemnych na lekcji języka obcego – krótkie vademecum dla ucznia, Języki

Obce w Szkole, nr 3/2011.

Metody dydaktyczne:

metoda sytuacyjna, analiza przypadków, wykład konwersatoryjny, dyskusja, ćwiczenia przedmiotowe

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.
ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków https://www.uj.edu.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 usosweb12b