ostatnia migracja danych: ok. 6 godzin temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: ok. 1 dzień i 20 godz. temu |
Podania dotyczące toku studiów

Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej informuje, że możliwe jest składanie podań związanych z tokiem studiów za pośrednictwem USOSweb. Lista spraw, które studenci Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej mogą w ten sposób załatwić dostępna jest w zakładce Dla Studentów -> Podania. Zachęcamy do skorzystania z nowej funkcjonalności, która umożliwia złożenie podania i otrzymania odpowiedzi z wyeliminowaniem dokumentacji w formie papierowej.
Przypominamy, że wnioski o stypendia, poza wyraźnie określonymi wyjątkami, po zarejestrowaniu w USOSweb należy wydrukować i dostarczyć na Uczelnię.
Nie jest możliwe zalogowanie się identyfikatorem postaci @usosweb.uj.edu.pl ani prywatnym adresem email.
Aktywacja poczty dostępna jest w USOSweb w zakładce: DLA WSZYSTKICH -> AKTYWACJA POCZTY
PRZEDŁUŻENIE WAŻNOŚCI LEGITYMACJI ELEKTRONICZNYCH
Więcej informacji

Projekt ZintegrUJ ogłasza nabór na bezpłatne kursy
- Język polski dla cudzoziemców
Więcej informacji o kursach i projekcie ZintegrUJ
Wnioski o świadczenia
Rok akademicki 2020/2021
- wniosek o dom studencki – nabór ciągły (wniosek rejestrowany w USOSweb)
- wniosek o stypendium socjalne – do 30.09.2020 na semestr zimowy, do 31.01.2021 na semestr letni (wniosek dostarczany w wersji papierowej wraz z załącznikami, do koordynatora ds. stypendialnych, którego dane znajdziesz w zakładce Dla studentów, a tam Obsługa)
- wniosek o stypendium rektora – do 20.10.2020 (wniosek w wersji papierowej należy wysłać do Działu Spraw Stypendialnych)
- wniosek o stypendium dla osób niepełnosprawnych – od miesiąca złożenia wniosku (od 19.10.2020 wystarczająca jest wersja elektroniczna złożona w USOSweb)
- wniosek o zapomogę – do 3 miesięcy od zdarzenia (od 19.10.2020 wystarczająca jest wersja elektroniczna złożona w USOSweb)
- wniosek o zapomogę dla osób dotkniętych skutkami pandemii COVID-19 – do 3 miesięcy od zdarzenia. Przed wypełnieniem wniosku zapoznaj się z informacją dostępną tutaj. Wniosek rejestrowany w USOSweb
- wniosek o stypendium doktoranckie i zwiększenie stypendium doktoranckiego z dotacji projakościowej - do 20.09.2020 (wniosek w wersji papierowej należy wysłać na adres koordynatora ds. stypendialnych, którego dane znajdziesz w zakładce Dla studentów, a tam Obsługa). Wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy - należy wysłać w wersji papierowej do Rektora UJ, ul. Gołębia 24, 31-007, w terminie przewidzianym w pouczeniu. Jeżeli wyrażasz zgodę na doręczenie decyzji wydanej w wyniku rozpatrzenia wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy przez USOSweb to zawrzyj w piśmie zgodę na takie doręczenie.
- odwołania: składane poza USOSweb, w wersji papierowej wraz z załącznikami, do koordynatora ds. stypendialnych, którego dane znajdziesz w zakładce Dla studentów, a tam Obsługa; w terminie przewidzianym w pouczeniu. Przykładowy wzór odwołania Jeżeli wyrażasz zgodę na doręczenie decyzji wydanej w wyniku rozpatrzenia odwołania przez USOSweb to zawrzyj w odwołaniu zgodę na takie doręczenie.
Ogłoszenia jednostek o rejestracjach na zajęcia lub egzaminy:
12.04.2021 Instytut Spraw Publicznych UJ
Rejestracja na
zajęcia
Rejestracja na egzaminy
W razie braku uprawnień do rejestracji proszę zgłosić ten fakt do dziekanatu/sekretariatu swojej jednostki.
Pierwsze kroki w USOSweb
Witamy nowych Studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego !
Przypominamy, że nowe konta USOSweb utworzone w trakcie wpisu na studia są aktywne dopiero następnego dnia. Pierwszy identyfikator logowania do USOSweb dla studentów ma formę:
- dla osób posiadających numer PESEL : NUMER_PESEL@usosweb.uj.edu.pl (np. 12345678900@usosweb.uj.edu.pl)
- dla osób nieposiadających numeru PESEL : NUMER_ALBUMU@usosweb.uj.edu.pl (np. 9876543@usosweb.uj.edu.pl)
Studenci, którzy nie pamiętają swojego hasła, mogą uzyskać nowe tylko w sekretariacie/dziekanacie swojej jednostki.
W przypadku problemów z zalogowaniem się prosimy o przeczytanie informacji zawartych w "INSTRUKCJI LOGOWANIA".
Zachęcamy do zapoznania się z zakładką "Pierwsze kroki", gdzie znajdują się podstawowe i bardzo użyteczne informacje na temat systemu.
Rejestracje
Gdzie szukać informacji na temat planowanych lub trwających rejestracji ?
- w ogłoszeniach na głównej stronie USOSweb
- w Kalendarzu Rejestracji na USOSweb (link po lewej stronie głównej strony USOSweb)
- w zakładce aktualności (link po lewej stronie głównej strony USOSweb)
- na stronach WWW jednostki prowadzącej wybrane przedmioty
- bezpośrednio w sekretariacie jednostki prowadzącej wybrane przedmioty
- po zalogowaniu na swoje konto USOSweb w zakładce: Dla Studentów - Rejestracja
- w Statystykach Rejestracji - w zakładce Dla Wszystkich -> Statystyki