ostatnia migracja danych: ok. 22 godziny temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 2 dni temu |
Podania dotyczące toku studiów

Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej informuje, że możliwe jest składanie podań związanych z tokiem studiów za pośrednictwem USOSweb. Lista spraw, które studenci Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej mogą w ten sposób załatwić dostępna jest w zakładce Dla Studentów -> Podania. Zachęcamy do skorzystania z nowej funkcjonalności, która umożliwia złożenie podania i otrzymania odpowiedzi z wyeliminowaniem dokumentacji w formie papierowej.
Przypominamy, że wnioski o stypendia, poza wyraźnie określonymi wyjątkami, po zarejestrowaniu w USOSweb należy wydrukować i dostarczyć na Uczelnię.
OBOWIĄZEK PODPIĘĆ PRZEDMIOTÓW REALIZOWANYCH W ROKU AKADEMICKIM 2020/2021

Podczas rejestracji na przedmiot USOSweb tworzy automatycznie podpięcie do domyślnego programu studiów. Studenci wielu kierunków mogą samodzielnie wybrać domyślny program w zakładce 'Domyślny program'.
Uwaga! Ponieważ USOSweb automatycznie tworzy jedynie podpięcie pod program niezbędne jest również dodanie podpięcia pod etap za pomocą przycisku "Edytuj etap" w zakładce: Dla Studentów - Moje Studia - Podpięcia.
Prosimy o zapoznanie się z całością Zarządzenia Rektora.Pamiętaj, że wpisy na przedmiot dokonane przez sekretariat nie podlegają mechanizmowi automatycznego podpinania i muszą zostać podpięte ręcznie. Przedmioty nie podpięte zostaną usunięte z konta studenta.
Więcej informacji o rejestracjach znajdziesz w Pomocy.
Przedmioty można podpinać w zakładce: Dla Studentów - Moje Studia - Podpięcia.
Po zarejestrowaniu się na przedmioty i podpięciu ich pod odpowiedni program i etap studiów należy złożyć w USOSweb deklarację przedmiotów. Składanie Deklaracji będzie możliwe od 8 marca. Zgodnie z zarządzeniem rektora deklaracje powinny zostać złożone najpóźniej do 12 marca.
Dodatkowe informacje i wyjaśnienia dotyczące dokonywania podpięć znajdują się w Pomocy.
Nie jest możliwe zalogowanie się identyfikatorem postaci @usosweb.uj.edu.pl ani prywatnym adresem email.
Aktywacja poczty dostępna jest w USOSweb w zakładce: DLA WSZYSTKICH -> AKTYWACJA POCZTY
PRZEDŁUŻENIE WAŻNOŚCI LEGITYMACJI ELEKTRONICZNYCH
Więcej informacji

Projekt ZintegrUJ ogłasza nabór na bezpłatne kursy
- Język polski dla cudzoziemców
Więcej informacji o kursach i projekcie ZintegrUJ
Wnioski o świadczenia
Rok akademicki 2020/2021
- wniosek o dom studencki – nabór ciągły (wniosek rejestrowany w USOSweb)
- wniosek o stypendium socjalne – do 30.09.2020 na semestr zimowy, do 31.01.2021 na semestr letni (wniosek dostarczany w wersji papierowej wraz z załącznikami, do koordynatora ds. stypendialnych, którego dane znajdziesz w zakładce Dla studentów, a tam Obsługa)
- wniosek o stypendium rektora – do 20.10.2020 (wniosek w wersji papierowej należy wysłać do Działu Spraw Stypendialnych)
- wniosek o stypendium dla osób niepełnosprawnych – od miesiąca złożenia wniosku (od 19.10.2020 wystarczająca jest wersja elektroniczna złożona w USOSweb)
- wniosek o zapomogę – do 3 miesięcy od zdarzenia (od 19.10.2020 wystarczająca jest wersja elektroniczna złożona w USOSweb)
- wniosek o zapomogę dla osób dotkniętych skutkami pandemii COVID-19 – do 3 miesięcy od zdarzenia. Przed wypełnieniem wniosku zapoznaj się z informacją dostępną tutaj. Wniosek rejestrowany w USOSweb
- wniosek o stypendium doktoranckie i zwiększenie stypendium doktoranckiego z dotacji projakościowej - do 20.09.2020 (wniosek w wersji papierowej należy wysłać na adres koordynatora ds. stypendialnych, którego dane znajdziesz w zakładce Dla studentów, a tam Obsługa). Wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy - należy wysłać w wersji papierowej do Rektora UJ, ul. Gołębia 24, 31-007, w terminie przewidzianym w pouczeniu. Jeżeli wyrażasz zgodę na doręczenie decyzji wydanej w wyniku rozpatrzenia wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy przez USOSweb to zawrzyj w piśmie zgodę na takie doręczenie.
- odwołania: składane poza USOSweb, w wersji papierowej wraz z załącznikami, do koordynatora ds. stypendialnych, którego dane znajdziesz w zakładce Dla studentów, a tam Obsługa; w terminie przewidzianym w pouczeniu. Przykładowy wzór odwołania Jeżeli wyrażasz zgodę na doręczenie decyzji wydanej w wyniku rozpatrzenia odwołania przez USOSweb to zawrzyj w odwołaniu zgodę na takie doręczenie.
Ogłoszenia jednostek o rejestracjach na zajęcia lub egzaminy:
17.02.2021 Instytut Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych
Rejestracja na
zajęcia
Rejestracja na
zajęcia - niestacjonarne
15.02.2021 Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania
Rejestracja na
zajęcia
15.02.2021 Instytut Historii Sztuki
Rejestracja na
zajęcia
10.02.2021 Instytut Filologii Germańskiej
Rejestracja na
zajęcia
10.02.2021 Wydział Polonistyki
Rejestracja na
zajęcia
09.02.2021 Instytut Filologii Angielskiej
Rejestracja na
zajęcia
Rejestracja na
zajęcia - I stopień
Rejestracja na
zajęcia - niestacjonarne
Rejestracja na
zajęcia - niestacjonarne, II stopień
09.02.2021 Katedra Przekładoznawstwa
Rejestracja na
zajęcia
08.02.2021 Instytut Informatyki Analitycznej
Rejestracja na
zajęcia
08.02.2021 Instytut Studiów Informacyjnych
Rejestracja na
seminaria
Rejestracja na
zajęcia
05.02.2021 Instytut Europeistyki
Rejestracja na
zajęcia
05.02.2021 Neurobiologia
Rejestracja na
zajęcia
08.02.2021 Instytut Studiów Informacyjnych
Rejestracja na
seminaria
Rejestracja na
zajęcia
04.02.2021 Instytut Judaistyki
Rejestracja na
zajęcia
02.02.2021 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej
Rejestracja na
zajęcia - doktoranci
Rejestracja na
zajęcia
01.02.2021 Wydział Geografii i Geologii
Rejestracja na
zajęcia
29.01.2021 Katedra Porównawczych Studiów Cywilizacji
Rejestracja na
zajęcia
28.01.2021 Instytut Orientalistyki
Rejestracja na
zajęcia
28.01.2021 Ośrodek Międzyobszarowych Studiów Matematyczno-Przyrodniczych
Rejestracja na
zajęcia
27.01.2021 Wydział Biologii
Rejestracja na
zajęcia
27.01.2021 Wydział Chemii
Rejestracja na
zajęcia
25.01.2021 Wydział Prawa i Administracji
Rejestracja na
zajęcia
25.01.2021 Instytut Glottodydaktyki Polonistycznej UJ
Rejestracja na
zajęcia
22.01.2021 Instytut Filozofii
Rejestracja na
zajęcia
21.01.2021 Instytut Amerykanistyki i Studiów Polonijnych UJ
Rejestracja na
zajęcia
11.01.2021 Instytut Matematyki
Rejestracja na
zajęcia
11.01.2021 Artes Liberales
Rejestracja na
wykłady
11.01.2021 Wydział Lekarski
Rejestracja na
fakultety
08.01.2021 Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej
Rejestracja na
zajęcia
08.01.2021 Wydział Nauk o Zdrowiu UJ CM
Rejestracja na
seminaria
03.12.2020 Instytut Filologii Klasycznej
Rejestracja na
zajęcia
16.11.2020 Jagiellońskie Centrum Językowe
Rejestracja na
egzaminy
W razie braku uprawnień do rejestracji proszę zgłosić ten fakt do dziekanatu/sekretariatu swojej jednostki.
15.10.2019 Ars Quaerendi

Cykl składa się z następujących wykładów:
- Katalogi biblioteczne bez tajemnic
- Bibliograficzne bazy danych Biblioteki Narodowej dostępne w Internecie
- Wprowadzenie do wyszukiwania zasobów w bibliotekach cyfrowych i repozytoriach
- Zagraniczne bazy danych online dostępne w UJ
- Polskie bibliografie i informatory w Internecie
- Ogólnodostępne bazy i informatory zagraniczne
- Strategie wyszukiwania
Pierwsze kroki w USOSweb
Witamy nowych Studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego !
Przypominamy, że nowe konta USOSweb utworzone w trakcie wpisu na studia są aktywne dopiero następnego dnia. Pierwszy identyfikator logowania do USOSweb dla studentów ma formę:
- dla osób posiadających numer PESEL : NUMER_PESEL@usosweb.uj.edu.pl (np. 12345678900@usosweb.uj.edu.pl)
- dla osób nieposiadających numeru PESEL : NUMER_ALBUMU@usosweb.uj.edu.pl (np. 9876543@usosweb.uj.edu.pl)
Studenci, którzy nie pamiętają swojego hasła, mogą uzyskać nowe tylko w sekretariacie/dziekanacie swojej jednostki.
W przypadku problemów z zalogowaniem się prosimy o przeczytanie informacji zawartych w "INSTRUKCJI LOGOWANIA".
Zachęcamy do zapoznania się z zakładką "Pierwsze kroki", gdzie znajdują się podstawowe i bardzo użyteczne informacje na temat systemu.
Rejestracje
Gdzie szukać informacji na temat planowanych lub trwających rejestracji ?
- w ogłoszeniach na głównej stronie USOSweb
- w Kalendarzu Rejestracji na USOSweb (link po lewej stronie głównej strony USOSweb)
- w zakładce aktualności (link po lewej stronie głównej strony USOSweb)
- na stronach WWW jednostki prowadzącej wybrane przedmioty
- bezpośrednio w sekretariacie jednostki prowadzącej wybrane przedmioty
- po zalogowaniu na swoje konto USOSweb w zakładce: Dla Studentów - Rejestracja
- w Statystykach Rejestracji - w zakładce Dla Wszystkich -> Statystyki